Hemma från DÅM

2011-04-17 | 19:05:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jajjamen era efterlänktade jävlar !
jag har varit borta men ni lever, de vet jag !
Jag har varit på DÅM - DistriktÅrsMöte som då var uppe i Undersvik, Järvsö några mil norr om Bollnäs.
Nu tror ni säkert att vi bara satt och hade möte. visst de vardärför vi var där, men vi hade sååå mycket mer för oss !
Pyamasparty, gudstjänst nere vid stranden, kollade film och vi åt mat ! hahah ! tror jag aldrgi har ätit så mkt mat förut !
tyvärr inga bilder där ifrån, då jag inte tog med mig kameran.. vilket jag ångrar...
men på deras hemsida -klicka här - så finns de en flik längst ner som heter "Fotogalleri"
om ni klickar där ser ni bilder från helgen ! De får ersätta mina bilder i detta inlägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback