Ingen konfirmation för min del !

2011-04-06 | 17:53:11 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Konfirmanderna får klara sig utan mig !

Just nu sitter jag hemma, vilket är ovanligt! Brukar vanligtvis sitta i församlingshemmet nu och leka massa lekar och diskutera med konfirmanderna och de andra ledarna .. Men icke.. Fick någon slags alergisk reaktion, ont i magen och kliade lite i halsen.. Konstig känsla.. Så åkte hem, och nu känns de lite bättre, står på benen iaf !
eehm.. jag vet inte vad jag ska skriva.. blir väl att göra ett inlägg i den andra bloggen också.. så thihih, bär blire stopp :)
BTW!!! MITT PUDER GICK SÖNDER IGÅR.. måste in till stan !! :O
Kommentarer
Postat av: Ella

Ska ju dit imorgon din mupp! -.-''' <3

2011-04-06 @ 22:17:55
URL: http://thebertilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback