tjena tjena !

2011-04-19 | 13:24:37 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu r är jag fin i håret igen ! :D
bilder kommer kanske lite senare ! står för tillfället inne på macoteket igen .. inte ovanligt , mohaha !
jag och Jenny är här inne för att få tiden att gå fortare. ska vänta tills att Pernilla slutar jobba så vi kan åka till syster eftersom hennes son fyller 8 år idag ! :)
GRATTIS!
nu är de han som är mannen i huset, de du joel.
Nu ska vi nog dra och fika någonstans, får se om de kommer upp lite bilder från dagen, vet inte om jag kommer ta så mycket bilder. och nu skriver jag bara massa onödigt för att jag tycker de är roligt.. Men men.. Ha de gött folket  så höres vi !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback