gråta inför 8000 pers..

2011-12-12 | 12:30:00 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Hej hopp!
som ni kanske inte vet så var jag uppe i kära fjollträsk i helgen och var på hundmässa, kanske var några av er som var där ? =)
det var sisådär 4000 hundar där och MINST dubbelt så mycket folk!
och som ni kanske redan vet så förlorade jag min hund för inte så länge sen.
jag hade kollat i programmet för lördagen och inten boxer skulle vara med. fan tänkte jag, aja de är väl ingenting, kommer få se utställningar med boxerhundar fler gånger. men hittade lite fina utställningshundar och gick runt och kollade på massa monters, heter de så?, när jag plötsligt ser texten "BOXER" på en vägg, jag skriker och försöker putta undan massa folk som stod där. och när jag kommer fram står det EN boxer hund där!! Den enda på hema mässan och den kom fram till mig och hälsade. när jag skriver detta så känner jag gråten i halsen.. men när jag var där! asså jag höll på att bryta ihop. folk runt omkring såh ju hur mina ögon fylldes med tårar och jag kämpade till de yttersta för att inte falla ihop i gråt inför alla dessa tusentals människor..
 JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG BOSTON! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

Oj oj Tove stackare det med boSton

2012-02-04 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback