Det är fredag och jag har träslöjd

2011-05-06 | 13:12:09 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hejsan ! länge sen nu ! men de gör ingenting för ni läser ändå int de jag skriver utan ni vill  bara se mina dåliga bilder som jag tar ohc som jag är nöjd över.. ? =0..


äääh. just nu har jag träslöjd i skolan.. slutar om typ 15 minuter så jag ska b väl lägga ner dom minutratna på att skriva här till er =)

Nu harjag hämtat min stol så jag slipper stå upp! =)

eehmm. vad ska jag skriva ??

Vi harfaktiskt en vikarie på träslöjden eller nej en typ kandidat eller va fan de nu heter.. han heter iaf Anders men jag kallar honom för olof.

Här har ni en bild på han ! :)

KLICKA HÄR
Kommentarer
Postat av: Anonym

I <3 Olof, han gör mig våt!

2011-05-09 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback