Farsdag Weekend

2011-11-13 | 10:18:13 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Efter att ha gjort en mycket spontan och speciell roadtrip hem till byn och till mina underbara föräldrar så är det dags att fara neråt igen.. Självklart saknr jag folket nere i Småland också, men framför allt uppland, och Uppländka ! Saknar inte bara folket här ifrån utan också maten ! Mammas mat. Ni vet de där lilla extra som hon har i, kärlek. De kan man gråta efter när man är på skolan. Trycker nu inte ner kocken vi har på skolan ( ja vi har vår egna kock) men jag kan svära på att alla som går där jämför maten med mammas. Så är de, och kommer alltid vara !

Just nu väntar jag på besked från Linnéa om när vi ska åka, och när jag ska vara hos henne. jag åker alltså ner med en kompis som bott granne med mig inne på internatet på skolan. De blir inte bara trevligare utan också bekvämade, ja, jag är rätt bekväm av mig. Så efter jag skrivit det här ska jag nog börja packa lite smått så jag är berädd på att dra iväg så fort som möjligt. Kan vara skönt att komma ner innan de blir mörkt.

Var ju på när akuten igår med mina små päron. Båda kom hem med en varsinn påse från Samaritens apotek. så nu är dom klassade drogare !

Två gulliga bilder på mina föräldrar ? - Ja visst !



Båda bilderna är ifrån år 2008 då vi var på Kanarieöarna. SUPER SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback