Nyår planerat - check !

2011-11-22 | 22:04:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej hallå. jag bprde egentligen vara på g i säng vi det här laget. men vet inte om jag ska lägga mig i sängen å sova eller framför tv
n tills älsklingen kommer hem. mh, jag spenderar mycket tid här nere och de är nog för att jag inte trivs på skolan och för att jag inte kan hålla mig ifrån rickard !

Som rubriken lyder så är nyär redan planerat för min del! eller faktiskt så är hela julen planerad i stort sett.

den 22 December kommer jag , mamma och pappa åka utomlands. vi kommer fara till Kap Verde i en vecka. bo på all inclusiv hotell med bar pool och lite lyx ! komma iväg och bara relaxa. de behöer jag. men dock kunde inte älskling följa med även fast han har semester så finns inte alltid pengar tillgänligt.. (Vi planerar att åka utomlands i sommar, en sista minuten så där lite spontant)
Vi kommer att komma hem den 30 december. halv två på morgonen landar planet. åker hem och sover äter och bara är ett tag. sen kommer bby att komma upp med bussen så då får vi åka in och hämta honom i uppsala!

Nyår ser då ut såhär ! Dagen spenderar vi troligtvis hemma med massa mys och socialt pratande.
mot kvällningen åker vi in till uppsala och äter på restaurang, troligtvis locullus, favorit, efter maten tar vi oss till slottsbacken för att se på fyrverkerier ! Kameran kommer självklart följa med ! på bilder kommer upp på bloggen !
Låter inte detta som en toppen jul/nyår! jag är väldigt nöjd iaf. förra året satt jag hemma med mamma,pappa och min stora söta bamse bror med hans lilla hund och var hästvakt. då jag på dagen tagit hem två vinder hästar =) MYYS!

Vad sa ni göra på nyår ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback