Jag vill ut och fota men vädret hindrar mig !

2011-10-20 | 17:32:34 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Jag var så pepp på att gå ut och fota, men när jag väl kom till dörren vände ja och kröp ner i söngen med en bok i famnen ! Som dock är slut nu =( I Taket Lyser Sjärnorna, Boken är såå mycket bättre än filmen, fast så brukar de väl vara antar jag . Jag till och med grät av boken , men inte av filmen. fy !

Nu ska jag laga mat, för min pojkvän tycker jag äter för mycket skräpmat under helgerna. och han har rätt, antingen äter jag bara skräp eller ingenting. men ibland är han så gullig så han bjuder mig på mat så jag få i mig något nyttigt =) Världens gulligaste.

Frågestund, låter de lockande ?


Kommentarer
Postat av: chefen

asså du är så sjukt snygg :O

2011-10-20 @ 18:17:02
Postat av: tomten

skulle du kunnabli tsm me mig om du viste mig ja va?

2011-10-20 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback