Djurvän

2012-04-09 | 18:42:16 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Hallå , jag behöver litehjälp med en sak.
Jag har haft katt i hela mitt liv men då har jag haft mamma och pappa som har hjälpt mig. Men nu för en dag sen så tog jag och Rickard ner en utav mina katter hemifrån ner till Småland  för att testa ifall vi kan ha katt. de enda felet är att hon väljer istället för att vara dör vi människor är smyga bort och gömmer sig, för de mesta under täcket i sängen. Hon har inte gått på lådan någonting, men vet vart den är. och hon äter ingenting. dricker, men ingen mat. har testat med både torrfoder och blötmat.. Har ni några tips så snälla skriv.
Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tror nog att det kommer att ge med sig efter ett tag, våra katter har varit likadana när har flyttat runt.. låt maten å vattnet stå framme bara :-)

2012-04-09 @ 20:10:40
Postat av: becca bäst i världen

hon vill säkert ut.. hon e ju van o gå ute, ha inte så stora förväntningar att hon kan bli "innekatt" bara sådär nu när hon är van att springa hur som helst, hon vänjer sig säkert efter ett tag, men så snart kommer hon göra alla behoven, hon måste bara vänja sig i sin egen takt! pussen :*

2012-04-09 @ 20:24:18
Postat av: becca bäst i världen

hon vill säkert ut.. hon e ju van o gå ute, ha inte så stora förväntningar att hon kan bli "innekatt" bara sådär nu när hon är van att springa hur som helst, hon vänjer sig säkert efter ett tag, men så snart kommer hon göra alla behoven, hon måste bara vänja sig i sin egen takt! pussen :*

2012-04-09 @ 20:24:52
Postat av: jennifer bästa systerdotter!

Sådär höll den svarta på hemma hos mig också, men hon kom fram efter ett tag. :)

2012-04-09 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback