she will be loved

2012-08-09 | 18:35:47 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
hur kan de vara så svårt att komma på vad man ska ha som rubrik ? de behöver ju inta ha något med själva inlägget att göra men de kanske ska ha ett samband ? eller så skiter man i de å lägger in en titel på en låt som jag har gjort ! ;) tummen upp
 
vad har ni gjort idag , jag har inte gjort någonting bortsett från att bli bortskämd med frukost på sängen halv elva av världens bästa pojkvän! Ja juste mötte upp lilla jullan på centrum, hon ville prata av sig. Sen gick vi upp till vår lägenhet. fan va bra de känns att säga vår. de känns verkligen så rätt ! :) dock ska julia bara bo där i ett år men det året kommer bli bäst! Sen får vi se om jag bor själv sista året eller om de kommer någon ny som vill bo med mig sista året :) kanske blir skönt att bo själv ett år, men samtidigt vill man ju ha någon där, som sagt vi får se, kanske är jag och rickard fortfarande tillsammans så jag kan flytta in där.. igen ;)
 
avslutar med att lägga upp bilder från det dammiga arkivet.. detta är ju trots allt en  fotoblogg.. (Y) bra tove :P
 
Bilder ifrån förra sommaren
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback