gör så gott jag kan

2012-12-27 | 01:19:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
YO!
För tillfället så siter jag med hannas MacBook då hon sitter vid min data å pillar med min blogg, som ni ser nu så är den ju mt bättre än innan. tack och bock hanna ! klicka på henne namn för att komma till hennes blogg.

ja, klockan är allt för mycket men kan inte sova än, måste få se slut ssultatet av bloggen innan jag låter kroppen sova. och jag måste kissa också! för mycket julmust! 
Fick äntlien träffa movis igen, plutten vi tog och red lite i en snöfylld padock. lekte av oss lite, de var längesen jag hade såhär kul. Följa john blev det idag och hästarna fick kämpa för att ta sig fram i den tunga snön. bra träning för tjockisarna! hihi
 
snart ska jag dejta kudden. smsar lite med Dick, å ja, jag längtr ner till gamleby. Saknar julia också..
 
 
bild från i somras, sitter vid fyrisån med emma. vi lunchar å snacar skit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback