Swebus

2012-02-17 | 11:39:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vet vi ? Det är faktiskt rätt skönt med lov nu, känns verkligen som jag behöver de nu. Den senaste veckan har varit kaotisk nästan..
Åh, gissa vad Rickard berättade för mig imorse?
Han sa att jag snarkade, och för första gången någonsin så har jag blivit glad när jag hörde de! För de betyder att jag har sovit ordentligt inatt. Vilket jag inte har gjort på över 4 månader. Så de kändes dö skönt. Och om inte de vore nog så fick jag frukost på sängen av Rickard :) mysigt!
Nu sitter vi på bussen på väg hem till mig , vi kommer vara framme ungefär vid fem :)
När vi kommer hem ska vi gå hem till Patrik och Josefine. Ska bli kul att träffa dom igen! Det var ju ett tag sen nu! :O

Hmm.. Undra om jag ska luta lugnt tjejen bredvid mig? ;)
(jag och Rickard fick inte platserna nervig varandra) tyvärr

Puss, Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback