Luckträff halv åtta..

2012-01-19 | 18:18:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hej hopp, ännu en mobil blogg från min ajfån :) mitt lilla hjärta :)
Ligger för tillfället i sängen inne på luckan och lyssnar på musik och hoppas att tiden kan gå lite fortare !
Luckan är alltså de huset som vi på skolan bor i de blir som luckor mellan de tre husen så då blev internat husen kallade för luckor :)

Imorgon har jag bara två lektioner , idrott och Sverige. Hoppas jag kan bli lite bättre på vårt språk!
På tala om svenska , min lärare .. Idag sprang hon ut från lektionen och sa att kår ,enligt hennes egna ord, DUMMA klass fick hitta en lösning på detta . Sen slängde hon ihop sina saker och gick där ifrån .. Kvar blev vi elever.. Är de inte ett tjänstefel att göra så?

Imorgon ska jag min kära pojkvän, Micke och Millan gå på bio , vi ska se den amerikanska män som hatar kvinnor . Många säger att den är bättre än originalet så vi får väl se :)

Jag funderar starkt på att sova en stund ! Så trött ! Jobbigaste veckan hittills och den är inte ens slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback