you raise me up

2012-01-16 | 20:22:34 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ni kan aldrig gissa hur bra denna dag har varit faktiskt !
Började med att vakna upp brevid den vackraste på denna jord iväg till skolan , prestera någolunda okej . startade ett grupp arbete med Natalie i min häst klass om Naturbrukets djur... inge speciellt kul ämne kanske, men de ska nog bli bra. har te vecka 6 på oss. efter de hade vi hål timma i ungefär en och en halv timme och då tåg jag mig ner till rickard igen och då hade han varit så gullig så han hade laddat ner  Pocahontas. Blev dunder ltcklig och satte mig i soffan och kollade som en liten 3 åring, ni vet ;)
Tillbaka upp till skolan, ha lektion med Bohman... Rickards pappa kom upp te skolan för att låna min nyckel in till lägenheten för att hämta rickards bilnyckel för den smarta i förhållandet hade glömt att slå av halvlyset på bilen så de stod och lös! haha ! När Evert kom och skulle hämta nycklarna så blev det helt spötsligt hel svart på HELA skolan.. När ja kommer in till matsalen kommer lyset tebax ! fick reda på att det varit strömlöst i hela Gamleby ! thihi! awesome, undra va dom på affären tänkte just då ^^

Efter maten gick jag, Grön och Lisa ner till affären, dom skulle handla lite så jag gjorde dom snällskap till affären sen knallade jag hem till lägenheten med en chokladkaka och en påse med tuggummin (a)
Nödvändigt ju! , Right ?

Längesen jag skrev såhär mycket, =)
Just nu Tickar filmen Pockahontas 2 ner faktiskt, så nu ska jag mysa ner under täcket igen och kika på den ! :)
(Har nyss sett klart ettan) :')

avslutar med en mys bild på mig och min bby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback