I adore you

2012-07-19 | 12:24:00 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Man säger ofta en sak men menar en annan för man inte vågar säga sanningen , räknas de som en lögn? man kan ju inte rå för att man inte vågar en sak..?
 

Jag måste verkligen in till stan nu.. eller idag i alla fall. Fick ett par skor av rickard när jag fyllde år men då fanns inte min storlek varken i uppsala, västervik eller linköping.. så jag fick 700 kronor för att köpa dom där skorna av rickard och så var vi in till västervik en dag och dom fanns i min storlek så jag fick äntligem mina skor. men efter tre dagar så skulle jag ta på mig dom och årkade inte knyta upp så jag använder skohornet.. och skorna sprack.. Så jag och pappa åkte in till affären i västervik och sa att vi antingen ville ha ett nytt par eller ha pengarna tillbaka, då hon gick och kollade efter ett nytt par men dom fanns inte i min storlek så jag fick tillbaka mina pengar. så nu letar jag som en tok efter dessa jävla skor !! hoppas att dom finns..
 
 
vi syns, hej!
Kommentarer
Postat av: Nellie

Förstår dig! Hade oxå tänkt köpa ett par låga, men väntar tills i höst när vi ska till USA. Då får man ju tre par för samma pris ;)<3

Svar: Ah de har du rätt i ! ;) Lyllo dig ! <3
Tove Backman

2012-07-21 @ 11:52:42
URL: http://nelliietrulsson.blogg.se
Postat av: Nellie

Haha, ja, längtar som fan! ;)<3

Svar: förstår de! vilken stat ska ni till ? =) <3
Tove Backman

2012-07-22 @ 00:42:19
URL: http://nelliietrulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback