jahapp.

2012-03-02 | 11:18:42 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
min älskade har lämnat mig för sin pappa denna helg..
Nerrå, men dom ska till barcelona i helgen och kolla på fotboll med lite annat folk. och jag var inte så cuger på att följa med. DÅ.. dock ångrar jag mig nu :(
Hade varit kul å skönt att dra iväg, för de är ju trotts allt våran halvårsdag imorgon.  Men man får göra de bästa av situationen. och de ska jag. Därför blir de mys mat med skönt folk ikväll och imorgon drar jag in till v-vik med tjejerna och ska faktiskt inhandla mig ett par skor. sen kanske jag hittar något i rea hörnen!
vi får se. men ett par skor är ett måste. fick ju faktiskt lite extra pengar av pappa för de (A)
Jag har ju faktiskt redan köpt mig en balklänning till trean, det är Jessikas gamla, Rickards syster. vi är ungefär lika bygda och har samma längd så klänningen satt faktiskt bra !
ska be om bilderna som rickard tog när vi var där och testade den. 
men men , nu har min bby och hans pappa begett sig mot bussen som tar dom till skavsta. flyget gick väl inte för än 4 5 tiden ikväll så jag får prata med honom ett tag till i alla fall!
Hoppas du får de bra min kära, och hälsa fars gubben! :D
Kärlek till er alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback