Nu är de inte långt kvar

2012-05-14 | 12:53:03 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Jajamen , om drygt 3 veckor fyller jag år ! suuuuper ! :D
Och något som är ännu bättre är att de bara är tre skoldagar denna vecka. =)

Vad har ni gjord i helgen, jag har faktiskt inte gjort någonting.. eller jo haft staltjänst, men annars har jag bara degar i soffan. Igår grillade jag och rickard med micke och millan, de var trevligt, och GOTT! :D

Snart ska jag hem på praktik.. å vet ni jag skulle hellre stanna kvar här nere å gå i skolan för jag kommer sakna rickard så förbannat !! Men något som är bra är att jag kommer ha Valle i sommar :)


Bild från förra året då hon var hod mig.
Kommentarer
Postat av: Nellie

SV: de var ju synd, men du får väll nöja dig med att se mig ha de, haha... or not! :)<3

2012-05-14 @ 15:50:19
URL: http://nelliietrulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback