Måndag den 18

2013-02-18 | 19:04:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag ringde klockan 07:30 för jag skulle in till vårdcentralen och kolla upp min rygg. Men de svaret jag fick var att jag hade någon spasm eller sträckning i muskeln bak i länden på högra sidan. och eftersom jag hade som en srålande känsla som spred sig ner i högra baksidan av låret samt vaden så kunde de också vara en nerv som låg illa till. 
Imorgon ska jag till sjukgymnasten kvart över tio så dom får ställa en slutgiltig prognos på min rygg.
Jag har också önvingskört en del med pappa idag. Körde ifrån uppsala ut till min syster i bälinge sen där ifrån hem till josefine och slutligen från josefine och hem hit. och nu sitter jag här :)
Pratade lite med dick nyss och fick höra att allt var bra där nere, de var skönt att höra hans röst igår, även om de var igår som jag senast pratade med honom. (a) 
Ja juste ! var in och pratade med mobilizera grabbarna om att min mobil har blivit stulen. så fick lite namn och nummer så just nu håller jag på med ännu en skadeanmälan .. haha, kul att man behöver göra samma sak två gånger ><
 
Ser att pappa dukar fram mat nu! inte varje dag karl i huset gör de.
 
ni får en bild från rallyt i lördags. resterande bilder finns på fb!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback