med musik i öronen

2013-02-06 | 12:41:13 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Sitter är och väntar på att sista lektionen som består av historia ska börja. 
Har en del att göra för jag ligger efter så förbannat mycket i allt och orkar inte pluga ikapp heller när jag inte kan få någon hjälp. Och att pluga hemma är absolut inget alternativ för där får jag ingen som helst ro. Hopas de kommer en resurs dag snat så jag kan ta tag i allt så de inte ligger kvar sen till trean. 
vill verkligen gå ut med minst E (godkänt) i allt så jag slipper läsa upp de senare. Vill bara bli klar med allt pluggande nu ! Sluta skolan och börja jobba !
Kommentarer
Postat av: Blondie

VAD HETER APPEN?

Svar: Om du menar som jag har tagit bilden med så är de en hemsida på datorn som jag använder. Den heter : http://webcamtoy.com/
Tove Backman

2013-02-10 @ 21:30:40
URL: http://alvagotesson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback