Ridning

2013-02-08 | 15:39:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag hade jag bara en lektion på schemat och det var ridning.
vi valde att rida ut i snövädret. Det hade varit mysigare om de inte hade blåst så förbannat :P
Men men, ut i skogen och ut på fälten skulle vi! Jag hade lord, kim på hit, Ari på Nalle, Natalie på Hampus och Grön på Rhonda.
ett härligt gäng pollar som ville ut och galoppera i snön! Och de skulle dom få göra!
Första galoppen tog vi lite lugnt för att få känna och se om hästarna var heta eller inte.
Sista galoppen släppte Kim lite på Hip och lät hästarna få länga lite på sig och verkligen få galoppera !
Detta är inte bara för att dom tycker de är kul utan för att framåtbjudningen blir så himla mycket bättre !
Det kände jag på Lord under bara denna uteritt! han bar sig själv i formen och trampade under sig bra med fina kliv! Mycket nöjd med honom :)
Slänger in en dålig bild på mig och Lord.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback