Min kropp skriker efter ridning!

2013-01-25 | 14:00:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har jag inte ridit på en vecka å min kropp gillar de inte !
I månags hade vi ridlektion men då låg jag hemma med migrän så då skulle vi ha teori så då trodde jag att jag inte missade något men de gjorde jag ju såklart för min ridlärare låg också hemma och var sjuk så då fick dom andra ha ridlektion medan jag låg hemma och hade de som jag hade de.
Och idag hade vi också ridlektion men då ska de vara Öppet hus på skolan så då blev alla letioner efter fikat inställda och jag började inte förrän tio, alltså efter fikat.. så jag blev ledig idag. Bra eller dåligt.. ja dåligt eftersom jag inte fick någon ridlektion men ändå så är de så dkönt att slippa gå ut i denna äckliga kyla.. fy usch !
 
Nog om detta, sitter i Loftahammar just nu och gör inte ett någe! Karl i huset är ute och jobbar.. HAHA!
Får se när jag tar mig här ifrån, ska färga om håret idag, utväxten börjar komma fram.. (Y) BLÄ
får se vem de blir som åker in till västervik för tat köpa färgen, tydligen så var min sambo hemma från jobbet idag då hennes huvud höll på att döda henne.. inte kul de där.. de är många som har ont i hividet nu känns de som.. måste vara kylan.. GE MIG SOMMAR! Funderar på att skriva ut ett tips ige. vad vill ni läsa om ? jag är ju så allkunngi så kan ju skriva om iprincip allt ! ahaha ;)
Vi får se vad som kommer upp. om de nu kommer upp något. jag skriver senare folks!
ha de gutt, nu ska jag terra tv lite extra och krypa ner under täcket och dejta kudden tills Dick ha slutat. de är bara 2 timmar kvar typ.
 
Å ja juste ! tänkte ju åka hem till mamma och pappa i helgen, men de blev ändrade planer så blir kvar i sketna Gamleby denna helg OCKSÅ! Vi får se vad bynn har att erbjuda dessa helger. ska väl vara snäll och erbjuda lisa och grön lite hjälp i stallet någon morgon så dom slipper slite hela dagarna ;) hihi !
 
hmm, har de bra !
 
På bilden har ni Dicks Audi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback