trött på 3!

2013-01-09 | 14:55:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Som ni kanske vet så har jag fått en iPhone 5 i julklapp. och de är inte samma simkort i femman som i fyran så alltså fick jag ett nytt med ett nytt nummer. redan där visste jag att de skulle bli trubbel, för dom brukar vara så jävla sega på 3. dom sa att mitt gamla nummer skulle flyttas till de nya simkortet strax efter nyår.
Vi gjorde alltså en deal att ja skulle få behålla samma nummer på nya mobilen men få ett nytt nummer så länge, ett tilfälligt liksom.
idag, strax efter åtta fick jag ett sms ifrån 3 där de stod att min flytt av numret hade gått igenom, och sen stod de ett nytt nummer? alltså har dom gjort helt fel och givit mig ett nytt nummer., som ingen har ?!
om inte detta vore nog så har min 3G täckning försvunnit och folk kan ine nå mig på telefonen om dom inte har de gamla numret. och de känns så dumt att ge ut de nya om jag bara kommer ha de i någon dag..
 
ringde pappa och ad honom att fixa detta, de har varit nummerbyten tre gånger nu under bara jul och nyår... inte kul.
 
får hoppas att detta ordnar sig så jag får tillbaka mitt gamla nummer som jag hade från början, så familj och vänner kan nå mig.
blir så less på detta! FET DISS TILL 3!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback