Vart ska jag börja ?

2013-06-26 | 18:49:18 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

När man efter gång på gång får massa skit på sig så orkar man faktiskt inte stå upp längre utan man faller, hårt, och de gör ont!
Det är kroppens sett att säga att den faktiskt inte orkar mer, det är dags att lugna ner sig.
Jag har fallit så många gånger att jag knappt vet vad jag heter.
Att en människa kan få en att må så bra men också så dåligt på samma gång.
Jag har fått så svårt att visa uppskattning för de mina vänner gör för mig, jag är som i en egen liten bubbla och tycker bara synd om mig själv. jag vet inte hur jag ska göra för att komma där ifrån och inte heller hur jag ska bete mig när jag hamnar i dessa svåra situationer när jag bara vill lägga mig ner och gråta.
Jag har så många fina vänner som tar hand om mig, men på samma gång så känner jag mig så ensam. Det är något som saknas och det är han som tidigare alltid fanns där hos mig. Han som höll om mig varje natt i ett år. Han som kom in med frukost på sängen, han som gjort så mycket för mig, men jag visade ingen uppskattning. Och jag begick ett sån stort misstag att jag förlorade honom, han som var min bästa vän och min pojkvän.
Nu då ? Vad gör jag nu ? Han vill inte ha tillbaka mig för han hittar ingen tillit för mig längre och är trött på alla sms bråk. Ger han upp för lätt eller gör han rätt som går vidare?
Jag är helt vilse i mina tankar samtidigt som jag känner mig helt tom. Har aldrig känt såhär so jag har känt i 8 månader då jag har varit ensam.
Är det dags att släppa taget och gå vidare? Hur lång tid kommer de ta ? Hur ska jag göra, VAD ska jag göra?
Jag mår så dåligt, för jag saknar dig!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback