Wings

2014-07-03 | 16:53:27 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nyarbetslös - ja de varade inte länge :) Jag har fixat sommarjobb eller tillsvidare jobb på en städfirma i Uppsala. Vi får se hur länge jag blir kvar där! Jag jobbar just nu tillsammans med Hanna. 
 
fick en kommentar i mitt förra inlägg där en annonym person bad mig skriva mer här på bloggen. Och jag lovar er att jag ska försöka. och jag ska även jobba på att ta mer bilder hit till bloggen så ni slipper alla instagramfoton! lovar!
Nu ska jag till Björklinge och handla middag till mamma och pappa. Tjenis!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: anonymous

Visa tuttarna

2014-07-03 @ 19:24:54
Postat av: Anonym

Vilket as >:o

2014-07-03 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback