200 frågor

2012-03-14 | 18:36:11 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
1. är du kär? - Ja!
2. har du snusat? - nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - inte med flit :P
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - ja
5. har du blivit dumpad? - yees
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej
7. tar du droger? - nej
9. har du pussat en kille? - Jaa
10. hatar du någon? - Neej
11. älskar du någon? - Jaa
12. har några av dina vänner svikit dig? - Beror ju på. alla ser ju på saker å ting olika
13. har du djur? - jahh
14. har du legat brevid en kille i sängen? - ja
16. gillar du orange? - apelsin eller färgen ?
18. har du nån sjukdom? - Astma?
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - de gör jag hela tiden
20. har du en gris? nej, men skulle faktiskt vilja ha !
21. har du en plattång? - Ja
22. har du en bror? - 3 st
23. har du sjukt bra humor? - OM jag har !
24. är du brunett? - jo visst, men jag är blond med
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Njaej, skönare att bada isf
26. röker du? - Nepp
27. har du en hund? - hade. =/
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? - ah, ägde allla tuffa killar
30. har du sagt bög till en kille? - Haha! ...ja.
31. har du sagt fitta till en tjej?- Har väl hänt.. ja
32. har du fuskat? - nej
33. har du en teve på ditt rum? - jahh, hemma och på internatet !
34. har du lunar? - jähh
35. har du MSN? - Ja
36. har du en syster? - 4
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - love it ! men ny utrustning skulle väl inte va helt fel !
39. har du sett dig själv brinna? - nehe du !
40. hjälper du dina vänner? - i vått och tort!
41. gillar du tacos? - helt ok!
42. tycker du att du är söt? - speciellt när jag är nyvaken och bakis, samt glömt tagit bort sminket från gårdagen
43. har du dansat? - jag är king på dansgolvet!
44. har du spelat fotboll? - jajjamen! högerback, thats my spot!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ohja!
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - booring.
47. har du ätit sniglar? - om jag skulle, så lovar jag att höra av mig !
48. äger du en locktång?- ah, jag tror de
49. gillar du att tugga tuggummi? - love it ! morgon middag kväll
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? MÅSTE
51. gillar du kläder? - ja!
52. hatar du falska vänner? - finns de ngn anledning till att ha dom kvar
53. gillar du räkna matte? - nja
54. älskar du någon nu? - Ja, så in åt helvete
55. har du gråtit inför en vän? - ja
56. kan du sjunga? - Alla kan sjunga, men om de låter bra är en annan femma ;)
57. har du sett nån död? - mh
58. säger du vad du vill? - Jo, om de passar vill säga
59. svär du mycket? - en aning
60. vad är ditt hela namn? - Tove Martina Backman
61. kan du tala spanska? - ah,eller lite iaf
62. - är du kortare än 1.60 - nej
63. älskar du sommaren? - Jaa!
64. älskar du vintern? - nej
65. har du mer än 6 par skor? - yes
66. brukar du sjunga när du är i duschen?- ja, de är dö kuuuuul!!!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja
69. gillar du att städa? - nej de suger, så de får rickard göra :D
70. gillar du att sova länge? - om jag bara kunde
71. har du vart med om en olycka? - olycka å olycka. vad räknas som olycka ?
72. är du förvirrad? - Ivland har jag faktiskt koll på läget! IBLAND!!
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja
74. har du förlorat en vän? - yes
75. gillar du att shoppa? - älskar
76. har du varit i paris? - nej men skulle jag få chansen skulle jag ta den
77. gillar du ormar? - nej fy FAN!
78. klarar du dej själv? - Har funkat helt okej nu i snart ett år :)
79. har du lagat mat? - jajjamen
80. är du klantig? - hahaha.. nej....
81. har du foppatoffler? - ja
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ah. haha jo :P
83. sminkar du dej innan skolan? - ibland, om jag orkar
84. har du träffat en kändis? - MARKO 4 LIFE! :D
85. har du mer än 7 par nagelack? - nej, använder inte nagelack :P
86. har du busringt? - ja :P
87. har du skällt på din bror? Nja.. nej
88. har du en vän som skiter i dig? - då är det ingen vän ?
89. har du velat göra saker men vågar inte? - haha ja
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Yes det har jag
92. vill du bara bort ibland? - JA
93. har du tältat? - ja ;)
94. har du bränt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - yes
96. har du lekt anden i glaset?- idiot spel
97. skäms du ibland? - har hänt
98. bor du i skåne? - Småland
99. gillar du hip hop/rap musik? - ja helt okej ibland
100. är du på sista frågan nu? - nej du ! halvvägs!
101. är du singel? - nejdu
102. har du åkt flygplan nån gång? - japp
103. har du kul just nu? - nej. seriöst detta suger
104. är du blyg? - beror på hur jag är på för humör
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - ja
106. vad har du ätit idag? - macka,nudlar och kålpudding. satm ett äpple, lite chips och choklad :D
107. har du cam? - jao
108. vilken film såg du senast? - Taken <--- VÄRD ATT SE!!!!
109. och med vem var det? - Rickard, Micke och Millan!
110. brukar du lita på folk? - ja, oftast! Kanske lite för mkt ibland
111. har du blivit sviken? - ja, eller nej .. eller.. fan jag vet inte de har jag väl
112. vad är din största önskan nu? - Att jag hade viljan och orket att börja gymma så man får till kroppen innan sommaren så man slipper stå i vassen..
113. vem saknar du? - Mest av allt.. Boston
114. vem vill du ringa just nu? - Skulle aldrig va fel med ett samtal till hjärtat mitt :)
115. och varför? - han gör mig glad
116. hur ofta sitter du vid datorn - för ofta
117. vad har du gjort idag? - skolan, stalltjänst
118. vad var det senaste du köpte? - en red bull
119. när var det? - igår :)
120. vilken affär var det? - Ica
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - för mkt.
122. är utseende viktigt för dig? - ah, dörför ja tycker jag är så ful
123. har du någon vän du litar på till 100%? - Pappa <3 rickard, dig litar jag på till 120 % !! <3
124. när var du i skolan sist? - just nu
125. är du blond? - ja
126. vill du vara blond? - ah
127. vad ser du ifram imot? -sommarlovet
128. har du smink just nu? - lite
129. vad har du för kläder just nu? - mjukisbyxor linne å tjocktröja, och ja trosor strumpor å bh med
130. vart sitter du just nu? - sängen
131. om du kollar till höger, vad ser du? - amandas säng, samt väggen och fönstret
132. vad vill du ha just nu? - Peeengaar
133. gillar du simpsons? - jahh!
134. har du blogg? - hahah neeeeeeej O.o
135. favorit färg på kläder? - svart å vitt
136. senaste låt du lyssna på? - sean banan - sean den förste banan
137. när grät du senast? - ojj, vet ej när rickard åkte utomlands
138. och varför? se ovan ^
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - ojj,, ah
140. förtjänade han det? - nej egentligen
141. ett datum du alltid kommer minnas? -
142. varför just de datumet? - då fick jag min första syster! :)
143. när fyller du år? - 3 Juni
144. hur mycket pengar har du nu? - typ 70 kr :P
145. vart får du pengar ifrån? - pappa
146. är du bortskämd? - jao
147. vill du ha barn? -ja
148. är du oskuld? - nej
149. vad hade du för skor idag? - converse
150. vad heter du på bilddagboken? - Laag0m
151. något du vill göra just nu? - duscha
152. bråkar du och din mamma? - nepp
153. älskar du din mamma? - japp
154. vem är 6e online på msn just nu?- Är inte inne på msn
155. hur många är online på msn? - ^
156. hur många är offline? - ^
157. när går du upp när du ska till skolan? - Sju, kvart över sju
158. när börjar du skolan på morgonen? - 6 ifall jag har stalltjänst annars 8
159. har du fått något mvg? - de heter faktiskt A nu!
160. har du fått något vg? - de heter faktiskt C nu!
161. har du fått något g? de heter faktiskt E nu!
162. har du fått något ig? de heter faktiskt F nu! och nej de har jag inte ;)
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret? - nej
164. varför -
165. hur mår du just nu? - jovars, fast känner mig sjuk..
166. älskar du din familj? - ja mer än allt
167. hur ofta duschar du?- 2 ggr i veckan
168. rakar du benen? - jahh
169. en person du saknar - Rickard , Pappa och mamma
170. en person du skulle kunna göra allt för - samma som ovan
171. chattar du med ngn just nu? - jahh
172. vem? - Viktor Björklund
173. vad pratar ni om? - svenska kyrkan
174. När hånglade du senast med nån? - idag
175. och med vem? - rickard
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - beror på vad de är och vem de är till
177. hur många smsar du med nu? - 2
178. vad är klockan just nu? - 18:32
179. är du mörkrädd? - jam om de är utomhus
180. har du varit på liseberg i år? nepp
181. beskriv dig själv med tre ord - sprallig, tråkig och glad
182. är du allergisk mot något? - ah tror de, typ damm
183. tar du mediciner mot något? - Bricanyl
184. vad har du för mobil? - Iphone 4S
185. är den bra?- love my bby !
186. vilken färg har den - vit
187. hur många hus har du bott i? 1
188. vad har du för färger i ditt rum? - beige
189. när ska du sova? - när jag blir trött
190. har du haft utegångsförbud - nej
191. ångrar du något i ditt liv? - ja,
192. var du en sprucken kondom? - nejj
193. älskar dina föräldrar dig? - ja de hoppas ja att dom gör
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - nej
195. vad är det för år? - 2012
196. vad är det för månad? - Mars
197. anser du dig själv som smart? -  som fan
198. vad brukar folk kalla dig? - tove, kungen eller backman
199. är du en bitch? - nejj
200. sista frågan, hur gammal är du ? - 16
Kommentarer
Postat av: Nellie | Hobbyfotograf

Min veckans blogg tävling är avslutad, kolla om de var du som blev vinnaren!



KRAM!

2012-03-17 @ 09:53:50
URL: http://nelliietrulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback