Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2012-03-02 | 10:05:32 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
  1. jag älskar att fota
  2. utan min underbara man är jag hopplöst svag och ensam
  3. när jag har pluggat klart vet jag inte vart jag tar vägen
  4. jag är så förbannat mamma och pappa sjuk
  5. jag älskar mat men är rädd för att gå upp i vikt
  6. jag är jätte känslig, även om de inte syns på mig så är jag jätte mör på insidan
  7. rumskamraten som jag har nu, Amanda, är den ända på skolan som förstår mig
  8. jag är jätte slarvig
  9. jag kommer snart skaffa egen lägenhet ohch flytta från skolan för jag trivs inte här
  10. sist men inte minst.. ja, jag erkänner att jag är bortskämd. men de är för jag är en sladdis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback