Hemma !

2011-04-05 | 17:39:58 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Nu är jag äntligen hemma !
ska stoppa i mig något att äta sen ska jag vidare till stallet! Det är dags för lektion igen
Vet inte alls vad som händer. men de blir nog roligt som vanligt ! :D
Tänkte att jag kanske kunde lägga upp lite bilder från stallet ?
intresserade ? - Visste väl de!

Cicci och Prinsen, dom dock inte bor kvar i Lagbo.


Movis


Hanna på Hänna och Cicci på Molly


Linnéa på Movis Moa på Hänna och Jag på Ponti


Nellie på Molly


Bakgrunden : Hanna på Hilma och Jag på Ponti


Nellie på Sparvöga,Sparvis


Micha och Molly


Hanna på Hänna och Jag på movis


Bonnie !


Ellie !


Cilja, en utav de nya i stallet !


Lilla Sigrid !

alla hästarna är tyvärr inte med, men i storsta del de flesta ! :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Inte jag och Troj :'( snyft

2011-04-08 @ 21:08:16
URL: http://smidigaklubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback