VIDEO DELNING

2012-02-23 | 19:42:40 | Kategori: tove tipsar | 0 kommentarer


Min pappa är en av många få som faktiskt har överlevt cancern, vilket jag är extremt tacksam över. När jag fick reda på de ville jag nog inte inse hur farligt det var men nu när jag tänker efter kunde han ha dött, precis som hans bror, och min mammas syster och deras mamma. jag har förlorat många släktingar i cancer. de gör ont att veta att dom inte längre är i liv. men Ung Cancer har hjälpt mig väldigt mycket med att gå vidare när har fastnar och tänker tillbaka och saknar.
Många av er vet inte, men jag ser mig själv väldigt utsatt inom området cancer, men inte sörjer jag för de. De borde inte du heller göra! Dela denna video, precis som jag gjort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback