Helg igen

2013-12-14 | 17:28:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Helgen har börjat så bra som den bara kan!
igår drog jag stina och madde iväg och bowlade! jag vann, igen ;) haha!
i morse åkte jag och Stina iväg med gubbarna ut och jagade i de härliga vädret!... de regnade, jag var ironisk!
vi stötte på både de ena och de andra. Men fick tyvärr inget skjutet!
hunden skötte sig bra trotts vädret :)
nu ikväll ska jag och Stina åka ut på äventyr. först ska vi skjutsa ner lite folk till Gamleby på julbord och sen efter att vi har skjutsat hem dom ikväll så ska vi hem till Elinor :)
sover kvar där och åker hem imorgon EM!
suveränt ! Denna helg kommer bli guld. iväg och tänka på allt vad killar och kärleksproblem heter! bara jag och två helt grymma brudar! puss på'T !!

Taco Hej!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback