Tisdag

2013-01-15 | 09:27:57 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag var uppe med uppen idag kan man säga !
klockan 05:30 rinde klockan och då var de bara att kliva upp ur sängen innan man fick en hoppande lisa på sig!
Vi hade nänvligen stalltjänst idag och den börjar ju klockan sex så de var bara att å upp och se glad ut.. 
 
Nu är iaf hästarna ute och har fåt mat och stallet är rent och fint! 
klockan är bara halv tio och jag har redan hunnit med massor. bla varit på matrådsmöte och klassmöte. 
Har även godkänt en betalning inom mitt och Lisas UF företag. Vi beställde visitkort igår ifrån Vistaprint, så var in och godkände de nu .
nu eller om exakt 5 min så är de dags för fm fika! gott!
 Sen har jag bioligo och sen enelska, sen är de dags för EM stalltjänst.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback