Brooklyn, i'm here!

2013-11-21 | 10:59:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är Torsdag och jag har spenderat hela veckan hemma hos mamma och pappa. Det har varit den absolut bästa och skönaste veckan i hela mitt liv. Jag börjar verkligen förstå hur mycken jag längtar hem. I början av skolåren så var det bara skönt att komma hemifrån och slippa mamma och pappas tjat liksom men nu saknar jag de... och jag saknar maten! gud.. asså mammas mat! 
Nu är det spikat ialla fall, efter studenten flyttar jag hem och sen får jag smida mina planer här ifrån. Allt kommer att bero på jobb.. Jag vill skaffa mig ett fast jobb med en fast inkomst så jag kan leva tryggt och slippa alla dessa sömnlösa nätter jag får när jag tänker igenom min ekonomi. 
Att jag ens kommer igenom månaderna nu är ett under. Jag måste verkligen sända iväg ett stort jävla tack till pappa! Utan honom hade inget varit som de varit idag! 
 
Jag funderar på att kliva upp ur sängen och duscha, duschade igår men mitt hår både ser och känns fett ut :(
 
Jag och mamma ska in till stan sen och gå runt i lite affärer och sen ska vi möta upp alla andra systrar och äta asiatisk mat och sen ska vi gå på teater tillsammans, alla systrar och mamma! Det är en 60 års present till mamma från alla systrar. och jag blev inblandad i detta ... igår, då de blev en biljett över! Kommer bli så mysigt att träffa alla igen! Alla vet att det inte kommer sluta bra när vi samlas! Så jävla lyckligt lottad jag är som har den här underbara släkten och familjen, och mina fina vänner. Jag älskar er <3
 
Egopic från grancanaria! JAG VILL TILLBAKA! NU!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback