Idag är det din dag !

2011-04-12 | 18:03:39 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej igen !
Nu är jag hemkommen efter en heldag i Uppsala !
Åkte in vid tio och gick på någon utställning på slottet efterdet blev de lunch och Grease musikal som Bolandsgymnasiet hade gjort .
jag själv tyckte att den var bättre än den vi gjorde i sjuan.. vilken kan tyda på att vi inta hade samma ekonomi som dom , och vi var/är yngre. 
Men för er som var med ! BRA jobbat ! :D
MEEN!
Idag är de ingen vanlig dag, de är faktiskt Elanor's födelsedag !
Grattis på dig stumpan !
tyvärr, så blev de inge firande för min del eftersom jag ska åka på ridlektion och sen var hennes bror också sjuk..
De får bli en annan dag. Det blir tyvärr inga bilder ifrån dagen nu i detta inlägg . bilerna laddas upp nu men de är 1040 bilder, så de tar sin tid !
Så som sagt, bilder en annan gång.

Nu ska jag åka, så Ha d!
Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket gumman! :D <3 <3 <3



Jo, ja där kom min verkliga sida fram! :P

2011-04-12 @ 18:54:35
URL: http://thebertilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback