I väntan på den bästa !

2011-12-30 | 14:42:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Du är tillsammans med? - Rickard Svensson ♥

Och varför det? - Varför ? För han är världens bästa !?

Har han fått något smeknamn av dig? - typ Rickard :)

När blev ni tillsammans? - 3 September 2011

Hur täffades ni? - Genom 2 gemensamma vänner

Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nja, knappt

Hur gammal är han? - 23

Älskar du honom? - tills jag dör !

Har du slagit honom? - Faktiskt, han blev sur men det var inte med flit.

Har du roligt med honom? - ja, vi har samma slags humor!

Skulle du kunnna bo med honom? - iof gör jag redan det, men både ja och nej

Beskriv honom med tre ord? - det går inte, men om ja måste, underbar,tokig och rolig

Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - längeee

Får han dig att skratta? - ja de får han

Säg ETT ord hur du känner för honom? - Knäsvag

Vad för slags filmer ser ni på ihop? - allt från barnfilmer till äckliga thrillers.

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ja.. och lita blyg.. ;$ ni vet hur de känns!!

Vad är det finaste du fått av honom? - han kom hem med ett ljus med en fin text på och en chokladask som han hade lagt på min sida av sängen :')

Har ni samma humor? - I stort sett ja !

Planerar ni framtiden ihop? - framtid och framtid

Skulle han bli en bra pappa? - Ja de tror jag absolut !

Vad gjorde ni senast ni träffades? - Myste som bara den eftersom jag skulle åka hem till Björklinge sen på kvällen

Vad gör han när han inte är med dig? - Han är alltid med mig

Är du svartsjuk ? - absolut

Har ni bråkat nångång? - kallar de inte bråk

Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej

Skulle du kunna vara otrogen? - Det är det sista jag skulle.

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Dryga veckan.. och de är nu.. fan pinar mig igenom detta

Vem håller i fjärrkontrollen? - jag :D

Går ni ut ofta? - han vill men jag blir kvar i soffan

Har ni samma musiksmak? - ja och nej

Är han romantisk? - Ja

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja de gör han

Har han någon fobi? - inte vad jag vet

Gillar han sport? - ja, han är tokig i fotboll, sen ser jag även lite häst intresse i honom ;)

Är han en djurvän? - det är han verkligen :)

Kan han sjunga? - de vet jag inte, han brukar göra till sig när han väl öppnar truten

Spelar han nått instrument? - tyvärr nej

Kan han laga mat? - ja !!

Är han envis? - Jo, lite

Tycker han om att resa? - de beror på

Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - oj de måste varit när han skulle fila sig inne i västervik efter att vi varit på bio och skulle krypa (?) in i en soptunna och slår upp den på näsan. och tidigare den dagen hade han fått ett slag på näsan av en arbetskamrat :P

Vad är det sötaste han gjorde sist? - Måste vara de han gör nu. sitter på bussen på väg upp hit för att fira nyår tillsmmans med min mamma och pappa !



Jag älskar dig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback