skit snack bare !

2011-12-07 | 19:30:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Är det bara min blogg som är konstig ? ser riktigt märkligt ut när jag skriver inlägg.. ser inte hela inläggsrutan och kan inte heller klicka på alla knappar..

jaja, bara ni ser och förstår vad jag skriver så är de inte problem.

Känner mig inte helt okej idag, har varit upp och ner med humöret, men man blir väl kanske lite lam i kroppen efter att ha suttit i timme ut och timme in på redovisningar som treorna har gjort.

min läkare ringde till mig och vi kom overens om att astma medicin var nog de rätta.
Antingen har jag ansträngnings astma, är känslig för häst,hö (gräs) eller damm.. så han satte in en medicindos på mig och hoppas att det blir bättre.

Om några timmar ska jag ner till stallet ännu en gång och kvällsfodra pollarna med Elisabet. efter det ska jag ner till Rickard och sova där. Ska bli skönt. Hörde också att han hade lagat lite mat till mig (A)
thihi, snacka om att passa upp på mig, gulliga han ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback