Mitt humör flög precis upp i taket !

2011-11-08 | 19:14:10 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vet ni !? Om en vecka sitter jag och moa as taggade för att få se Twilight filmen Breaking Dawn!!!
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 Poster
Hur awesome är inte detta, som jag har längtat ! Och om inte de vore nog så är natt premiären här i Västevik ! 2 mil från min skola. De är sjukt!

Fick en förfrågan av Linnéa om jag inte kunde springa ner till stallet fylla lite hö påsar och så åt hennes häst, Nalle Puh. - Så klart! sa jag , men hur kallt är de ute egentligen ?
känns som - 1000.. Ja ja, Ner till pollen ska jag och de får bli nu när jag skrivit färdigt !

visst är dde tråkigt när jag inte lägger upp några bilder.
men jag kan lägga upp en gammal bild på hilma från stallet som dog i förra veckan .
(Hon fick kolik och blev så pass dålig efter så hon återhämtade sig aldrig)

Här hoppar Hanna och Hilma över ett hinder som ligger på 1m om jag inte mins helt fel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback