Piss väder

2012-04-10 | 17:44:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

För de första, efter många påpekanden om att jag svarar fel och särskriver ord så fick de bli ett inlägg om detta. Jag stavar inte helt rätt och har inte helt full koll på alla ord och särskrivningar å allt de där så ni få helt enkelt leva med det ;) för jag tänker inte ändra mitt skrivande för att underlätta för er :) slöisar, ni får ju lite att lura och knepa med undertiden ni läser inlägget :)

Vad har bud gjort idag ? Akut att en del av er har varit i skolan , haha synd om er för jag och de andra 'här nere' har påsklov :D så jag ligger i soffan å degar med katten ;)
Oj, nu är de mat dags , skriver kanske lite senare :) blablablablabla!! Puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback