GO RED HEAD!

2012-12-23 | 21:43:22 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
yoyo!
idag har jag varit i uppsala stad ännu en vända !
men idag följde Christine med. Yrde runt som två idioter ute i ingenstans. Jag knarkade Rihannas parfym och stine shoppa galet!

ehm, ja de var ju ett tag sen jag skrev å ja, de har hänt en del.
jag och rickard är inte längre tillsammans, jag har gått å blivit depp och skolan går åt helvete.
men har också hänt en del roliga saker. har träffat nya människor som jag inte tidigare träffat, en del bor närmre hjärtat än andra. Jag har färgat håret tre gånger, från blont till brunt till brunt med deep dye till rött! jag har haft en riäl fylla som gick föööör långt!
och nu ! nu är de snart julafton ! bara några timmar kvar.
hur ska ni fira denne händelserika dag ?
jag själv ska vara hemma med mamma pappa och syster, samt hennes ungar. klockan tre blir de äckel kalle anka där dom har klippt bort allt de roliga. Jaja, de ska nog bli bra. massa julklappar och god mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback