God jul!

2012-12-24 | 19:43:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vill börja med att önska alla en god jul och hoppas att ni har haft en bra dag och att kvällen blir detsamma!

Jag började dagen med en dusch, blev förskräckt när jag ser att vattnet är rött. sen kom jag ju på att håret färgat av sig. :O puuh.
Vid 11 tiden kom Syster Eva och hennes 3 barn då plockade vi fram maten men blev avbrutna av tomten som kom och delade ut lite paket. Vi åt oss mätta på god julmat som mamma hade fixat, sen satte vi oss och öppnade resten av klapparna.
Nu har barnen lekt med sina fina klappar och jag och pappa har bakat knäck och jag gjorde även en fin ananaspaj ! :)

Det jag fick i julklapp
Locktång
Mössa
Morgonrock
Ridbyxor
Ridstrumpor
Stallskor
Ridvantar
Springbyxor
Mobilladdare
Sängkläder
Reflexfleecejacka
Trosor
Strumpor
Presentkort på Cubus
Sminkservetter
1000 kr
Slalombrillor
Samt en bergsprängare som man kan koppla mobilen till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback