mellandagsrea

2012-12-25 | 13:29:21 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
vad att säga. jag är i himmelriket ! det är nu dags för mellandagsrea! så jävla kul!
 

somnade rätt tidigt igår, vilket behövdes eftersom jag inte fick sova ut imorse. Jag ska inte klaga på barn, men jag är verkligen ingen morgon människa. 
Jag måste säga att jag verkligen är nöjd med alla mina julklappar, och dom kommer användas väl! :)
Har nyss ätit resterna av den julmat som blev kvar efter igår. Det var lika gott idag som igår! 

Dagen idag är oplanerad, tar dagen som den kommer, brukar jag säga ;) Har bakat pepparkakor tidigare idag med johanna och elvira. Vi får se vad som händer senare idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback