Pengar pengar pengar.

2012-12-26 | 18:30:35 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Familjen Backman/Larsson har även idag slängt bort flera hundralappar.
Efter några timmar i stan kom vi hem med en bergsprängare, ny skrivare + fotopapper så jag kan framkalla bilder.
parfym, julklapp till julia, chaite och en ny telefon! 
och den där förbannade bergsprängaren ska ju med ner till småland också.. HUR FAN SKA DE GÅ?! 
jaja, som tur är så har jag fixat skjuts på fredag ifrån bussen och upp till lägenheten så jag slipper iaf släpa skiten. 
 
Just nu sitter jag i Lagbo och väntar på att de andra mupparna ska komma hit. kanske vi tar en liten ritt i padocken ikväll. om inte så tar vi de lugnt å snackar massa skit i baracken istället och sen tar vi en långtur imorgon. 
Ska äntligen få träffa min bäbis igen! 
 
psstt... har faktiskt köpt 1 kg morötter till han å hans vänner!
 
MOVIS <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback