bild torka

2012-02-22 | 09:45:11 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej hej hej hallå!
Sitter i sängen med pappa och Tyson som sällskap. Ska snart bege mig mot uppsala för att ta mig ner till småland, där älsklingen väntar på mig! :D
har varit hemma i uppsala från och med fredag kväll. har varit sjukt skänt att vara hemma. Men dick är de tråkigt att inte rickard kunde snatta kvar längre än vad han gjorde :(
När jag har varit här uppe har jag hunnit med en del saker, bla klippt mig. Är fortfarande ovan med luggen men de ska nog gå bra! Färgningen blev helt okej, jag kan leva med den, men ska nog snart färga de igen. men de får bli om någon månad eftersom jag nyss blekte håret. så vill ju inte reskera att de ska ramla av ;)
Ska packa lite nu sen bara chilla med familjen de sista timmarna innan jag far.
ha de bra gänget! :)
Bidl från Julen på Kap Verde!
Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; ta det! klippte det nyss, så jävla kort. fyfaaaaaan :(

2012-02-23 @ 13:53:45
URL: http://socialtliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback