Gör de bästa av situationen!

2012-02-24 | 09:10:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Tänkte berätta en sak för er, de kanske inte blir intressant för alla men tvingar er inte till att läsa ;)

Jag berättade för er om hästen Malva, att hon skulle komma och bo på skolan, det blir inte så längre, vill ni veta mer så kan ni höra av er till mig :)
Vi bestämde oss för att vi skulle höras mer under sommarlovet istället.
Så.. ja jag blir hästlös, men ska försöka fixa så jag tar hem en ellet två hästar till i sommar som jag kan ha hemma hos mamma och pappa! Typ som den tiden med Valle! :D

Underbar sommar, med en underbar häst!

Urrni, idag ska rickard bjuda på middag inne i Västervik. :love:
det blir..

Det kan inte bli bätte!
skulle gå lite på stan innan med, så får se om de jag köper något. Rickard ville i alla fall köpa ett par byxor :)

Ha en toppen dag, för de ska jag! :thumbup:
PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback