Lagbo stall

2012-02-21 | 08:46:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hej hallå!
Gissa vart jag är någonstans?
Oh yeah, jag är i stallet! :)... Men två idioter ;) Hanna och Cicci! :) tror de är två av jordens underbaraste idioter :)

Igår var jag ute och red men Hanna, Cicci, Alva och Becca! För ovanlighetens skull så var de faktiskt någon som ramlade av. Men det var ingen som vanligtvis är i stallet utan det var lilla Becca ;) som tur var så landade hon mjukt i snön och gjorde inte illa sig!

Dagens aktivitet blir att tolka :)
Åka pulka efter häst, fast jag kommer troligtvis bara sitta på hästen.

När jag åker hem från stallet ikväll hoppas jag att mamma och pappa har skrivit på kontraktet för stallsplats på Nygård. Allt är typ fixat nu så de ligger på mamma nu, eftersom pappa redan har sagt ja. Jaja, skriver mer när jag vet mer! :)
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback