i can see your halo

2012-01-27 | 14:04:01 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Dålig vecka = dålig uppdatering. Förlåt

Jag saknar min josefine som fan ! vill att hon ska komma ner nu nu nu!!!! :(




Denna vecka har faktiskt inte varit en bra vecka. allt har varit segt och arbetet i skolan har jag lagt på hyllan..
jag vet inte vad de är men de verkar inte bara vara jag som är trött och seg. Har sett många som har skrivit och klagat på skolan och att de är trötta. men Främst tjejer.. hmm.. Aja, på't igen nästa vecka bah!
Kommentarer
Postat av: Josefine

awww min ängel, saknar dig med, önskar att jag var hos dig nu <3

2012-01-27 @ 14:16:58
URL: http://josefinebergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback