Nu är jag här igen!

2012-01-20 | 11:17:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hej sötingar!
Skola idag igen. Klockan åtta var det dags för idrott . Vi fick tillbringa den lektionen i gymet.
Måste säga att jag är sjukt otränad .. Jäklar ja slut jag var efter de passet! Helt sick!! Jag och Amanda funderar på att börja träna på gymet här i Gamleby . Men vi kom överens om att vi skulle dö innan vi ens kommit fram till gymmet . Så vi tänkte att någon skulle gå skjutsa oss, men då kom tanken upp att vi skulle bara komma in köra 10 minuter sen skulle vi vara så jävla trötta så de kändes nästan lite onödigt :P hehe!
Nej men måste komma igång med träningen igen ! Någon frivillig som vill snälkskapa :) OBS att jag skrev SNÄLLskapa ;)

Snart är denna skolvecka slut och de är bra jävla skönt ! Är helt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback