Måndag igen

2012-07-16 | 15:05:37 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår kväll kom jag hem efter en vecka i Småland. Fick umgås med min pojkvän men också plocka mycket i lägenheten.
dessutom fick jag ett par skor av Rickard som jag redan har lyckats ta sönder så jag lämnade tillbaka dom och fick pengarna tillbaka. Så ska in till Uppsala och köpa nya, någon gång ^^ Imorgon kanske :)
 
Nu väntar jag på Hanna. Hon skulle varir här för ett tag sen men fick höra av Alva att de har livit förseningar. Vi ska nämnligen till Östervåla och rida. Hanna har tagit hem några sommarhästar. Kul att vi 4 äntligen ska rida igen. de var ett bra tag sen nu eftersom både Alva och jag har slutat rida lektioner där. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback