Monday

2012-07-16 | 21:43:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hej hopp, var iväg på en uteritt i Östervåla med de gamla gänget. Alva, Cicci, Hanna och jag. de var bra länge sen då både jag och Alva har slutat rida där.
Men tyvärr fick jag inte rida Movis för hans skötare Esther skulle ta hand om honom idag, så jag fick rida Brage, men de gjorde verkligen ingenting ! :) För den hästen var verkligen intressant att rida!
Han är en häst som verkligen har svårt för att länga på sig och han spänner sig gärna och blir kort i hela kroppen.
Men bara efter denna uteritt känner jag skillnad på honom och detta är första gången jag red honom. Jag försökte få honom att strampa på ordentligt i både skritt trav och galopp ! Och han skötte sig otroligt bra. En bakut spark fick jag, och jag antar att de var en glädje skutt ;)
Flera såna här uteritter och han blir som en ny häst! Goa Brage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback