hoppkurs

2012-06-17 | 18:46:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
hej hej, de har inte blivit mycket till bloggande på ett tag men sen vi hördes senast så har jag hunnit med en del faktiskt. Haft mina två underbara veckor på praktikplatsen i Alsike som jag skrev om tidigare. jag har åkt ner till småland en sväng och gått ur ettan och sagt hejdå till alla treor som tog studenten.. riktigt tråkigt, de finns ju en del personer man komer sakna som fan fakiskt ! :(
jag har dessutom flyttat Valensina till hennes nya stall där hon ska stå ett tag i sommar. hur länge är inte bestämt än. Och igår var de 60+60 års fest! min farbror som också är min gudfar och hans sambo hade en 60 års fest tillsmmans igår, och tro mig, även om de var mycket gamligar där, de var ös!! jävlar vad dom dansa! ;)
Jag kunde på samma gång tigga åt mig ett ridläger på samma gång :) Så ikväll åker jag på hoppkurs till och med onsdag.
För en timme sen åkte Rickard ner till småland igen, saknar honom redan.. att de kan va så svårt att säga hejdå. Men han kommer upp igen på Torsdag för då ska vi fira midsommar hemma hos syster i Bälinge. 
slänger in ett par bilder från ett par veckor tillbaka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback