onsdag

2012-06-27 | 16:41:58 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
varför ska jag alltid sova bort hela dagen?

jaja, hästen är motionerad å de är de viktigaste, hon fick dessutom lite extra massage med liniment på ruggen, rumpan,låren och ena skenan på bakbenet.
Tog en uteritt på nära 6 kolimeter.. blev bara skritt eftersom vägen inte är gjord för att galoppera och trava på. de är hus längst vägen och sen blir de asfallt resten av vägen så de är en bra ut å skritta väg ! lagom långt, går till och med att dubbla om man vill de. :) imorgon ska vi nog rida hem och tillbaka då blir de bara asfallt vilket kan vara bra för Valles hovar då hon gått mycket på grusväg och börjar bli öm. Den sträckan kanske ocksp blir ungfär 6 kilometer. De kan jag kolla upp imorgon :)
Nu ska jag tugga i mig godis och deppa för att solen gick i moln.. :( 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback