En helt vanlig Tisdag i skolan

2013-04-23 | 10:15:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej hopp!
Sitter och väntar på att min lärare ska komma så vi kan ha en lektion. Inte sån nödvändig lektion så jag bara ska sitta och lyssna p när andra i klassen redovisar.. Men men, imosgon är de min tur att redovisa. Jag och lisa ska redovisa tillsammans coh hoppas att de går bra. Vi ska prata om Ergonomi, hur psykiskt och fyskigt arbetar inom vår inriktning, så i vårt fall ska vi prata om arbetet i stallet. Ex, mockning, sopning och fylla höpåsar. Det kan bli rätt kul att se vad dom andra tycker och tänker om de vi kommer säga.
 
Dagens outfit!
Tröja och byxor kommer ifrån BikBok
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback